Για ακόμη μια χρονιά πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το “Καβάτζα Καμιά Φεστ’’ στο πάρκο Δρακόπουλου, το Σάββατο 6 ιουνίου, με τη συμμετοχή των συγκροτημάτων:
Τράκα του Ωνάση, Proletkult, Blue Pants, Ουστ!, Antihumans, Τοξικά Απόβλητα.
Τα συγκροτήματα εκφράστηκαν όχι μόνο μέσα από την μουσική τους αλλά και με σύντομες ανακοινώσεις υποστήριξης στον αγώνα για την κοινοχρησία του πάρκου.
Το πάρκο μας γέμισε με την πολυπληθή και υποστηρικτική παρουσία του κόσμου που πλαισίωσε την εκδήλωση.
Ευχαριστούμε για την παρουσία, τη συμμετοχή και την υποστήριξή σας, για ακόμα μια φορά, στον πολυετή, συνεχιζόμενο, πολύμορφο αγώνα για την κοινοχρησία του πάρκου και την πολυέξοδη δικαστική μάχη που βρίσκεται σε εξέλιξη. Εις το επανιδείν.



